Czarna, dnia 18 luty 2021r.
Zamawiający:
Fundacja Obserwatorium Zrównoważonego Rozwoju
NIP: 1251626996 KRS: 0000513500 REGON: 147342264
05-200 Wołomin Czarna, Witosa 63
ozr@powiatwolominski.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1
Dostawa kadłuba wykonanego zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i parametrami technicznymi jak poniżej:
- Wykonanego z przynajmniej dwóch aluminiowych pływaków o grubości blachy nie mniej niż 3,0 mm, połączonych elementami poprzecznymi zapewniającymi stabilność konstrukcji
- Wymiary:
- długość od 7,50 do 8,00 m
- szerokość od 2,70. do 3,00 m
- nośność jednostki pływającej nie mniej niż 2000 kilogramów
- Wbudowany w konstrukcji zbiornik paliwa o pojemności nie mniej niż 100 litrów.
- pawęż wykonana z aluminium przystosowana do montażu silnika o mocy od 24 do 50 KM
- Dostarczenie przedmiotu Zamówienia do siedziby Zamawiającego
- Maksymalny termin realizacji do 21 dni od podpisania umowy
Cześć 2
Wykonanie zabudowy jednostki pływającej, polegającej na:
- Przygotowaniu pokładu roboczego ze sklejki wodoodpornej grubości nie mniej niż 21 mm, antypoślizgowej lub materiału o podobnych właściwościach na powierzchni jednostki pływającej o wymiarach długość od 7,50 do 8,00 m, szerokość od 2,70. do 3,00 m
- dostawie i montażu trapu rozkładanego
- częściowym zadaszeniu, na nie mniej niż 10 metrach kwadratowych powierzchni pokładu górnego jednostki pływającej, wykonanego z poliwęglanu komorowego.
- wykonaniu wszelkich niezbędnych instalacji oświetlenia i sygnalizacji dźwiękowej małego statku i wyposażenie jednostki pływającej w niezbędne elementy, o których mowa w aktach prawnych dot. małych statków (w tym min. gaśnica proszkowa z uchwytem/wieszakiem-2 szt., kapoki-14szt. , wiosło-1 szt., bosak-1 szt., koła ratunkowe-2 szt. , kotwica -1szt., odbijacze-6 szt., echosonda – 1 szt., akumulator wraz z instalacją do silnika-1szt, cumy długość 5m- 2szt., flagsztok-1szt., bandera-1szt., knagi cumownicze-2 szt., polery-2 szt. ) oraz skrzynia lub skrzynie na kapoki
- dostawie i montażu sterówki i siedziska dla sternika oraz siedziska dla członka załogi
- dostawie i montażu miejsc siedzących dla 12 pasażerów
- dostawie i montażu stojaków dla 8 rowerów
- Wykonanie balustrady ochronnej (relingu) krawędzi pokładu o długości nie mniej niż 20,4 metra i nie więcej niż 22,0 metra, wraz z wykonaniem 4 furt wejściowych ze stali nierdzewnej lub materiału o podobnych właściwościach
- Wykonawca na swój koszt odbierze kadłub z siedziby Zamawiającego, do miejsca realizacji usługi zabudowy, następnie po wykonaniu zamówienia i po protokolarnym odbiorze wykonanych robót dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego
- Maksymalny termin realizacji do 30 dni od podpisania umowy.
Cześć 3
Dostawa silnika uciągowego o mocy od 24 do 50 kM, wraz ze sterociągami, trymem mechanicznym bądź hydraulicznym, manetką-dźwignią gazu oraz usługą montażu części na jednostce pływającej.
- Wykonawca na swój koszt odbierze zabudowaną jednostkę pływającą z siedziby Zamawiającego, do miejsca realizacji usługi zabudowy, następnie po wykonaniu zamówienia i po protokolarnym odbiorze wykonanych robót dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Zamawiający dopuszcza montaż silnika i sterociągów w siedzibie Zamawiającego.
- Maksymalny termin realizacji do 60 dni od podpisania umowy.
Dodatkowe informacje dla wszystkich części postępowania
- Zamawiany sprzęt musi być fabrycznie nowy
- Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesięcy na wykonane usługi i roboty będące przedmiotem zapytania, a okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru.
- Czas reakcji na zgłoszenie gwarancyjne wyniesie nie dłużej niż 3 dni.
- Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z trzech części postępowania
- Termin związania ofertą 30 dni.
- Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz dodatkowych wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego, których wcześniej nie można było przewidzieć, konieczność ich pojawiła się w trakcie realizacji robót, a ich realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
- Kryteria oceny ofert.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach
- Cena brutto 70% – 70 punktów
- Deklarowany czas wykonania usługi liczony jako ilość dni od podpisania umowy 30% – 30 punktów
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez WYKONAWCÓW w zakresie kryteriów. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryteriach, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym WYKONAWCOM, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów
Ocena kryterium I Cena (brutto):
Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 70 pkt., pozostałe będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:
Cn
C =———— x 70 (waga kryterium)
Cob
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w tym kryterium cena
Cn – najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert
Cob – cena ofertowa badanej oferty
70 – waga kryterium
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium -70
Ocena kryterium II. najkrótszy deklarowany czas wykonania dostawy, usługi
Oferta proponująca najkrótszy czas realizacji danej części zamówienia otrzyma 30 pkt., pozostałe będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu
najkrótszy czas wykonania dostawy, usługi
T = ————————————————————————- x 30 (waga kryterium)
czas wykonania dostawy, usługi oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium najkrótszy deklarowany czas wykonania usługi
Maksymalna ilość punktów do zdobycia 30
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w obu kryteriach 100
Całkowita liczba punktów
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp= C+ T
Gdzie:
Lp – liczba punktów
C – punkty przyznane w kryterium cena
T – punkty przyznane w kryterium czas wykonania dostawy, usługi
- Termin i sposób składania ofert w odpowiedzi na zapytanie
Oferta na wypełnionym formularzu, stanowiącym załącznik 1 do niniejszego zapytania, powinna wpłynąć do Zamawiającego najpóźniej w dniu:
26.02.2021, do godz. 15:00 listem poleconym, pocztą kurierska, złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego lub na adres poczty elektronicznej: ozr@powiatwolominski.pl, decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego
- Informacje o wykluczeniu z możliwości udzielenia zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo
Wykluczeniu będzie podlegać oferta z zaistnieniem podejrzenia powiązania kapitałowego lub osobowego między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a w szczególności:
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
- pozostawanie z oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób (np. pokrewieństwo lub powinowactwo w linii prostej pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia opieki lub kurateli)
- Informacja o unieważnieniu postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym.
- Informacja o ofertach podlegających odrzuceniu:
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunkówa. udziału w postępowaniu ofertowym
- oferta została złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z beneficjentem
- oferta została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym
- Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie dodatkowo powinni spełniać niżej wymienione warunki w postępowaniu:
- Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie
- Dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia
- Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający przewiduje, że umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana nie później niż do dnia 12 marca 2021 roku
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Dariusz Kalinowski wiceprezes Fundacji, telefon 606-608-562, ozr@powiatwolominski.pl
Dariusz Kalinowski, wiceprezes Fundacji
Załączniki do pobrania